Service & Garantie

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een incomplete levering? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar klantenservice@elementodesign.nl, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Elemento Design reageert uiterlijk binnen 3 werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

Hoelang heb ik garantie?

Elemento Design biedt twee jaar volledige productgarantie op elke aankoop.

2 jaar garantie

Bij Elemento Design ben je verzekerd van een veilig aankoopproces. Je hebt standaard twee jaar volledige productgarantie op elke aankoop. Dat betekent dat je in die periode van twee jaar altijd bij ons terecht kunt als er iets mankeert aan je aankoop. Je krijgt, in het geval van een geldige garantieclaim, gedurende twee jaar na aankoop de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging.

De garantie geldt niet in het geval van normale slijtage en van schade ontstaan als gevolg van ongevallen, aangebrachte wijzigingen aan het product, nalatigheid of ondeskundig gebruik door de klant, alsmede wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld.